søndag 16. august 2009

Drømmestøvler og sko

De heter Festival 2009 og er nok laget for alle som vasser i søle. Synes de var veldig kule og så har jeg kun funnet disse på Hunter sine egne sider. De finnes så vidt jeg vet, ikke i Norge (ennå). Alternativet er noen enkle sjokoladebrune, som er mer klassiske. Jeg fant også noen krokodille-mønstrede festivalstøvler som Jimmy Choo har designet i samarbeid med Hunter. Hadde også vært gøy med noen hagesko, jeg som liker å pusle i hagen. Tittet faktisk på det for tre år siden, men jeg falt pladask for et par Bumper støvletter. De var olivengrønne og semskede og er fantastiske å gå i. Dessuten har jeg ikke sett noen andre med de skoene. Jeg har faktisk brukt de fra høst til vår, bare ved å bytte sokketype. Men når det er masse snø fant jeg noen fantastiske Timberlandstøvler på Beitostølen. De selges ikke i Oslo og det skyldes vel behovet for slike sko på fjellet kontra i byen.
De ser ut som snowboardstøvler og er nydelige å ha rundt føttene. Og grunnen til at jeg sier "rundt" føttene, er det fordi de er i boblemateriale og varmer rundt hele foten/leggen, ikke bare ved sålen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar