søndag 16. august 2009

Nå er blogget fikset litt på

Det var jo en stusselig blogg folk kom til, så noen justeringer måtte til.
Når jeg er i gang for alvor på Macèn blir det nok ennå bedre, men enn så lenge er dette hva jeg har gjort nå.
Jeg har kun noen dager igjen til skolestart. Gleder meg, men det har ikke gått helt opp for meg ennå. Som en klassevenninne sa; følelsen kommer nok kvelden før....

Nå har jeg vært så lysten på sommerhus i Stavern, så jeg måtte bare sjekke hva som ligger på Finn. Fant et sommerhus jeg hadde fått tips om. Lekker sak, men ingen lekker pris.
Tenkte jeg også kunne sjekke prisene på små hus i Larvik, men ble heller mer opptatt av dette.
Napp var det heller midt i Stavern sentrum. En mini-leilighet som har masse potensiale og som kan være et oppholdssted. Ellers kan det jo leies ut til en søt ung jente som studerer ;o) Da er den tom når sommeren kommer og vi kan bruke den .

Fremover skal jeg være flinkere til å skrive litt her, så får jeg invitere venner og kjente til å bli inspirert. Jeg har allerede fått oppdrag knyttet til utdannelsen og på mandag skal jeg besøke Marianne på Slettvoll - Ski. Jeg har nemlig fått mulighet for å jobbe der i ferier og de lørdagene jeg kan. Det er midt i blinken for meg. Da får jeg kombinert praksis og teori.
Jeg har flere jobbtanker i hodet, så jeg får selge meg inn eller benytte meg av nettverket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar