tirsdag 21. juni 2011

London

Etter avsluttet eksamen reiste vi til London fra onsdag-søndag. Turen ble bestilt av andre grunner, men det var en fin måte å feire på.
Min kjære ga meg en nydelig trenchcoat som gave for å gratulere med endt utdannelse (noen har etterlyst bilde, så det kommer).

Noen av bildene jeg tok var ikke til å ta feil av. Det er dette jeg brenner for.
Ikke alle bildene er av beste kvalitet, men hadde jo i bakhodet at ikke alle butikker ønsker sine ting fotografert. I tillegg var det sol, gjennskinn og mange som passerte. Bildene måtte derfor knipses i en fart...

Tøffe hengende dukker

Nydelig dør

Zara Home

Burberry




Burberry detaljvindu. De hadde dekket et helt vindu med hvit folie og laget tre små nisjer i vinduet.

Jeans utsmykning

Hengende sko

Ingen tvil om at neon er tilbake

Morsom detalj i Covent Garden

Nydelig utside på butikk i Covent Garden. Tenk å kunne ha en slik butikk eller et studio

Nydelig utside på butikk i Covent Garden

Ralph Lauren med mange detaljer

Ralph Lauren

Alexander Mqueen

London Eye by night

Stilig kamuflasjetre i parken

Jeg elsker flott arkitektur, spesielt på hus. Dette huset lå på en liten øy i den ene parken vi besøkte. Absolutt verdt et bilde

Disse møblene så jeg første gang hos Monicas interiør på Kolbotn. Da jeg så de igjen kunne jeg ikke la vær å ta bilde. De stod utenfor et franskt konditori som solgte fantastiske kreasjoner når det gjaldt kaker

Big Ben+London Eye=Sant

Til min interiør eksamensmappe hadde jeg Scrabble som tema. Da var det gøy å passere Mulberry

Liker i tillegg maximodeller, så dette kunne ha vært noe jeg hadde laget

Et fantastisk lite konditori i Covent Garden. De solgte nydelige makroner i søte små bokser

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar