tirsdag 28. juni 2011

Tapetsering hos Rufsetufsa mi

Tapeten jeg bestilte fra Mr.Perswall for noen uker siden er endelig pakket ut...
Lille rufsetufsa min elsker farger. Da jeg fant denne i en tapetbok visste jeg med en gang at hun ville velge velge denne. Tok boken med hjem, og helt riktig; hun valgte denne ;o)
Hun er leken, nysgjerrig og kreativ, så den passer perfekt. Gardinene jeg har funnet (bilde lenger ned på siden) synes jeg også passer bra, for hun elsker å kle seg ut.

Da var alt utstyr funnet fram og veggen vasket. Blir bra med litt farge på denne veggen som er der sengen står.

Tapeten var enkel å jobbe med, så det tok ikke veldig lang tid.

Det ferdige resultatet! Legger også ut bilde senere, etter at sengen er på plass sammen med puter og sengeteppe. Mulig det også blir nattbord og noen bilder. Ellers skal jeg ordne gardiner, settekasse og hylle med stang til alle utkledningsklærne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar