torsdag 1. september 2011

Er det bare jeg eller er høsten tiden for organisering i hjemmet?

Jeg er veldig klar for store prosjekter her hjemme, mest fordi jeg synes vi har altfor mye. Det meste som befinner seg i skuffer og skap, for ikke å snakke om loftet er aldri i bruk. Vi husker vel knapt hva vi har.
Derfor er jeg nå klar for å ta frem kasser for å sortere og søppelsekker for å gi bort/kaste.
Loppemarkedtid er det jo også, ellers blir det vel at jeg legger noe på Finn.


Det jeg nå ønsker meg er innmat til skuffene på badet som jeg fant i den nye IKEA katalogen.
Da jeg fikk en møbelsnekker til å lage benk med skuffer til badet ønsket jeg meg en innmat del inni, men fikk aldri tegnet det (benken har jeg tegnet selv). I dag har jeg små bokser som kan stables til sminke, men høyden kan absolutt utnyttes bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar