tirsdag 18. oktober 2011

Èn stund siden jeg blogget sist. Her ser dere grunnen....

Tenkte bare å gi dere en oppdatering på hva som skjer for min del nå.
Jeg skal innom regnskapsføreren i morgen som skal gå igjennom etableringen av eget selskap med navnet INredet lik bloggens navn.
Jeg har fått en utrolig spennede mulighet sammen med en fantastisk gjeng, til å bygge opp endel konsepter som vises til mange der ute (lenken under gjelder første prosjekt).
I dette prosjektet er jeg prosjektleder, eksponeringsdesigner og innkjøper.

Vinni og Pekka`s Rallychallenge

Jeg var med å arrangere/gjennomføre et event hos Bavaria (BMW og MINI) torsdag i forrige uke.
Der lanserte de sin nye Coupè og vi fikk vist "verdens raskeste TV studio" og førpremiere på serien som kom på VG TV i dag.
Mange kontakter har blitt knyttet og det har haglet med skryt og positive tilbakemeldinger :o)

Teaseren
som først ble lagt på VG TV fikk endel oppmerksomhet, ellers var det to helsides annonser i VG papirutgaven søndag og i går mandag. Det står navnene nederst på oss som er med i prosjektet og det er rart å se Eksponeringsdesign - Ann-Margreth Hauglum på trykk. Rart og spennede på èn gang.
Rett etter introen til Øyvind (Vinni) ser dere plassen der aktivitenene starter/foregår. Denne plassen har fått 400kvm. Sammen med Ole som er èn av mine kolleger har vi utformet og produsert.
I dag slapp vi episode 1 på VG TV. For oss å regne var dette èn generalprøve siden det var første gang, men Yosef fra Madcon hadde mye å komme med som lager bra TV. Da er det bare å klikke seg inn så ofte man ønsker. Ny episode kommer 10 tirsdager fremover.

Stedet vi nå har begynt å bygge opp (i første omgang i forbindelse med innspillingene) skal bli ett eventsenter.
Vi har tolv store samarbeidspartnere i dette prosjektet. Blandt annet; Bavaria, If, NAF, Lansforreningen for trafikkskadde, Nokian, Jif bilshampo ++). Alle våre samarbeidspartnere og selvfølgelig alle andre interesserte, skal selvfølgelig få holde sitt event hos oss :o)

Når vi videreutvikler med eventer ønsker de meg som daglig leder av eventsenteret og medeier (i tillegg til eksponeringsdesigner).
Planen er at jeg skal skreddersy kleskolleksjon, utforming på stedet og tegne et eget konferansebygg med alle fasiliteter.

Vi benytter et dyktig profilfirma som heter GGM - http://www.iggm.no/ på Skøyen. De flytter straks inn i nye lokaler og har satt av et eget kontor til èn jeg jobber tett sammen med som er Grafisk designer og industridesigner. GGM vil leie oss inn på prosjekter der firmaer trenger grafisk utføring, stand/messer og annet i butikker m.m.

Etterhvert kommer det som sagt også endel andre prosjekter sammen med de jeg jobber med nå, men siden jeg oppretter eget selskap kan det være at jeg fyller på med andre ting også for å holde ved like.
Vi hadde mulighet for å bygge en øy-stand på 14x6 meter til Oslo Motor Show, men jeg sa nei. Det er viktig at det blir nok til til bra utforming da dette er "visittkortet" som legges igjen.

Spennede tider i vente og utrolig varierte oppgaver!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar