onsdag 16. november 2011

Er klar for å fikse til jul

Inspirasjon finner jeg ofte på nettet. Legger noen bilder her nå, så kommer det bilder etterhvert med mine versjoner av ting....

Den som hadde en peishylle som dette.... Har riktig nok en på hytta, men kunne godt hatt det hjemme også. Alternativet er en bred vinduskarm, men det finnes heller ikke i dette huset. Kanskje vi må jukse litt og bygge de ut.

Synes dekorerte appelsiner kan være fint sammen med annen pynt på ett fat. På hytta har vi et stort tinnfat som jeg vurderer å ta med hjem for å dekke med pynt.

Tror jeg fant denne kalenderen på nettet i fjor. En søt variant og akkurat passe stor siden årets idè er å legge lapper i boksene.

Forslag til dekor. Fine glansbilder kan jo benyttes. Slike småbokser må jeg nå finne ut hvor jeg skal kjøpe. Har lett flere steder, men tar gjerne imot tips :o)

Tror årets pakker skal preges av humor. Disse alternativene liker jeg :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar