tirsdag 15. november 2011

Rigging av messestand for GGM (profilfirma)

På kort tid prøverigget jeg en messestand fra Kina med en bruksanvisning som skapte mer forvirring enn hjelp. Etter endel timer var jeg endelig i mål (med litt hjelp fra to andre).
Da dagen hadde kommet rigget vi på Clarion Hotell Gardermoen som skulle ha bruktbilmesse. Standen for GGM skulle vise hvordan man kan style sin bil.

Lookalike bilen fikk de låne for anledningen da det er de som har laget folien. Er jo stolt av at mesteparten av folien til samarbeidspartnerne har blitt satt på av meg. Har jo jobbet endel med folie på skolen, så det var gøy å jobbe litt med det igjen.
Bilen gnikket jeg på i to timer og aldri før har den vært så flott. Godt det ble dokumentert, så får jeg kanskje jobb hos BMW, ha ha ha.

Mange små deler

Kanskje det er montør jeg skal bli

Skinnende bil!

Strike a pose!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar