tirsdag 10. april 2012

Det er de små tingene som utgjør forskjellen....

I dag ble første vårrrydding satt i gang og samtidig kom behovet for å gjøre noen endringer hjemme. Mange planer på blokka, men enn så lenge er dette noe av det som gjorde det lille ekstra i dag....

Ny tapet på minstejenta sitt rom i fjor. Nå var det på tide å få noe mer på veggen.... Rammer fra IKEA og klokke som hun fikk i gave. Tror denne er fra Skeidar. Det kommer nok fler rammer etterhvert. Jeg har gått for hvite rammer på den stripete veggen og fargede rammer på den hvite veggen over sengen. I tillegg fikk hun leselampe med dimmer.


Med noen små justeringer og flytting av en lampe som tidligere har stått i et annet hjørne ble det litt mer som skjedde her. Jeg er på skal - skal ikke hva gjelder å finne nytt stoff til stolene. De er fra min avdøde mormor, så valget jeg tar må være basert på utseendet. Jeg liker den grønne veluren, men de hadde sikkert vært spreke med et tøft stoff. Ønsker i så fall ulikt stoff på rygg og sete.


Dette bildet laget jeg i en fei da jeg gikk på Westerdals. Oppgaven lød som følgende; Bli inspirert av en kunstner! Jeg valgte Morten Krogvold sitt bilde av Nelson Mandela. Bildet er laget med avispapir som jeg klippet ut og kullstift. Jo lengre unna man står, desto bedre kommer ansiktet frem....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar