onsdag 25. april 2012

Fargene beskriver oss....

Nysgjerrig av natur valgte jeg å bruke noen få min. på å ta et fargehoroskop på nett.
Fra skolen har jeg også fargepsykologi med Tove Steinbo og NCS kurs (selvom det siste ikke har så mye med personlighet å gjøre da).
Til høsten skal NCS avholde fordypningskurs og det kunne jeg tenkt meg å vært med på.

Fant dette fargehoroskopet sammen med mye annet spennede på nett (kan sees i stor versjon og leses ordentlig ved å klikke på linken).



Dette kom opp da jeg la inn fødselsinfo
Dette kom frem da jeg valgte selv (uten å ha satt meg for mye inn i dette)
Her vider det at Jomfruen har årets trendfarge ;o) Slik er det å være født i et jordtegn....
På urset kjøpte jeg både boken og arbeidsheftet i Fargepsykologi. I tillegg hadde jeg akkurat kjøpt fargevifte.

Hovedsaklig er orange min farge i fargepsykologien til Tove. Dette er jo i korte trekk. Energi og kreativitet er to viktige ting som hører med til personer med orange som hovedfarge.
På NCS kurset gjorde vi ulike øvelser. Fargene deles inn i primærfarger, sekundærfarger og tertiærfarger
Å sette sammen farger etter fargeskala var ikke så lett som man trodde i starten
Kurs med Tove på Westerdals. I dette tilfellet klassen under den jeg gikk i
(dekoren på bakveggen er det Mille Marie Moen og jeg som har laget).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar