onsdag 11. april 2012

Butikkansatt/eksponeringsdesigner for èn dag!

Hadde helt glemt søndagen da jeg tok over butikken til Fam sammen med jentene mine som lekte levende modeller. Brukte dagen på å fylle på varer, ominnrede og lage nye utstillinger. Det er yngstejenta som har lekt fotograf, men jeg glemte selv å ta bilde av de nye vinduene. Har spurt om de andre som jobber i butikken kan gjøre det og sende til meg. Da kommer de også inn her....
Å pakke inn gaver har jeg alltid likt og så er det så hyggelig for den som har kjøpt gaven å gi den bort.
Jeg brettet klær til den store gullmedalje. Nå så denne hyllen som jeg flyttet hit ganske grei ut fra før, men venter på bildet av mesterbrettingen....
Miss Cherry! Det er jo vår, så jeg synes dukkene trengte litt ekstra slik som denne.
Sykkelen har stått innerst i lokalet, men nå som det er vår syntes jeg det passet å sette den ved inngangen. Denne ble tømt og fyllt med andre varer som skulle selge godt nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar