lørdag 13. august 2011

Ønskeliste til hagen hjemme

Pergola med skyvetrekk tegnet jeg i fjor, så kom jeg tilfeldigvis over en italiensk leverandør med denne typen. Helt likt min tegning og sikkert billigere enn å få laget den selv.
Siden klimaet er slik det er her i nord ønsker jeg å utnytte tiden ute.

En flettet sittegruppe synes jeg er veldig fint, men det er ikke lett å finne noe til åtte personer. I tillegg liker jeg veldig godt runde bord, så jeg må nok lete en god stund.

Siden det er viktig å utnytte de fine dagene ute kunne jeg tenke meg et utekjøkken. Det gjelder både hjemme og på hytta.

Bildet av Bergo gulvet som man får kjøpt hos Storeys har jeg lagt på siden tidligere. Dette kunne jeg tenke meg på sitteplassen forran huset der vi i dag har skiferheller. Hellene trenger vi på hytta og da er dette et supert vedlikeholdsfritt alternativ.

Vi har tujahekk fra veien mot huset og lys er det heller dårlig med. Denne Piek lampen fra Lampefeber så jeg på i fjor og de passer perfekt til å lage en "gangsti" fra veien mot huset. Vi ordnet utearealet i fjor og da satte de opp granittstein forran tujabeddet. Kanskje det er mulig å borre hull i stenene som lampene kan settes i.

Livet er å tilbringe late dager i en hengekøye. Jeg ønsker meg denne stilige hengekøyen fra Fatboy som det er plass til to i.

Dette er jo ikke noe TIL hagen, men noe som skal benyttes I hagen ;o) Elsker Havaianas og synes de har mange stilige varianter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar