torsdag 11. august 2011

Klar for oppdatering av nye trender


Siden jeg har studert eksponeringsdesign har vi vært blandt de første til å ha PEJ gjennomgang før det går ut til andre. Når jeg drar på Gave og Interiør messen på Lillestrøm viser de også dette foredraget, men da sørger jeg får å gå dypere inn i stil og uttrykk.
I tillegg har vi gjennomgått temaet kjøpsmønstre og nye trender som skyldes finanskrise og annet. Disse foredragene er midt i blinken for meg, så de tar jeg gjerne med meg èn gang til.

I år som i fjor skulle jeg gjerne har dratt på Formex i Stockholm som er stedet for nordisk innredningsdesign, men først må jeg få meg jobb. Fjorårets messe var mer enn forventet, så jeg får lade opp til neste år.
Da er det bare èn uke igjen til Gave og Interiør messen som forhåpentligvis har mye å by på denne gangen. I tillegg er det Designers Saturday 3.september (lukket for bransjen lørdag, men åpent for publikum søndag 4.september).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar