lørdag 31. desember 2011

Nytt år, nye muligheter

Nytt år med jobb, videreutvikling og erfaringer. Jeg er utrolig spent på hva 2012 bringer og hvor mye jeg selv kan påvirke. 2011 har vært innholdsrikt og ekstra spesielt for min del siden jeg avsluttet studiene. Om det hadde vært mulighet for det, kunne jeg tenke meg å videreutvikle det jeg lærte og ennå litt til. I min bransje spesielt blir man aldri ferdig utlært og alle spør; Hvilken erfaring har du? Hva kan du? Jeg har satt meg som mål og jobbe videre med perspektivtegning, hurtigskrift og belysning. Ellers har jeg mange planer og ønsker for det nye året, så prosjekter og ideer legger jeg her på bloggen.

Riktig godt nytt år til alle dere kreative sjeler der ute. Ja, for det ligger i oss alle, det må bare brukes....

Kreativitet for alle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar