onsdag 1. februar 2012

Og jeg maler og jeg maler og det blir så fint og flott :o)

Ny runde på Puls Fitness med veggdekor.
Prosjektor er en enkel og morsom måte å lage veggdekor på. Jeg benytter en tykk, bløt blyant og tegner opp etter at jeg har valgt ønsket størrelse. Er man stø på hånden og har riktig pensel er det ikke noe problem å male uten å teipe rundt. Jeg skal lage dette på endel vegger rundt omkring i lokalet.

Veggen inne ved skoparken var både trist og skitten. Denne blir orange og det skal henge et stort speil der. Malte første runde i går, så i dag får veggen siste finish. Det var så hyggelig at alle likte orangefargen. Viktig med litt energi på et slikt sted, ellers blir det fort sterilt.
Selv fra baksiden av veggen (om man står rett på utsiden av skoparken), kan man se at fargen gir varme til veggen med skohyller på motsatt side. Dette ble akkurat slik jeg ønsket det.

På bekveggen til skoparken er det helt tomt, så der valgte jeg å tegne opp en Puls figur på veggen. Denne skal også males orange.

Inne i studio er det en stor hvit vegg. Denne trengte litt farge, så her valgte jeg også å tegne opp Puls figuren. Har ikke målt den, men den ble ganske stor. Speilene på motsatt side i lokalet gjør at figuren synes når kundene kommer inn i studio.

I dette tilfellet er det en krok utenfor MINI Puls som har blitt satt av til barnevogner. Vurderer å tegne en barnevogn under, men da ønsker jeg figurer til de andre tekstene jeg skal lage også.

Bokstavene på plass der barnevognene skal stå. Nå er det bare å fylle de med orange maling.

På Mini Puls har det blitt litt fler ting med farge som barna liker.

Tre lys som også er flott veggdekor passet godt inn.

















Hamsterburet var forslaget til en ansatt. Det blir navnet på kontoret. Nå prøver jeg å finne spenstige navn til salene og de andre rommene også.

Fler bilder kommer underveis i prosessen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar