tirsdag 24. april 2012

Hagebuksen har kommet....

Da har snekkerbuksen jeg bestilte fra Garden Girl på Hagemessen kommet og jeg er klar for hageprosjekt 2012. Jeg har størrelse 32 og den er det mer enn nok plass i. Store størrelser med andre ord. De har mye fint, så det er bare å sette på ønskelisten til bursdag og jul.

Ønskelisten for hagen og prosjekter er lang, men først og fremst gjelder det å få kuttet hekken, friske opp plenen og transformere litt i beddene. Har tatt unna det værste allerede, men nå starter det estetiske. Har jo alltid ønsker og inspirasjonen forsvant jo ikke akkurat da jeg var på hagemessen.

I tillegg skal jo plattingen ha et nytt støk beis og jeg må sy stoffet til madrasser og putene jeg har til pallene som ble ordnet i fjor. Da tar jeg riktig nok på meg Flügger malebuksen min og andre klær til syingen, men hagebuksen skal nok få noen timer den også. Gleder meg allerede....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar