onsdag 24. april 2013

Ja, så hva har skjedd den siste tiden!?

Jeg har lenge slitt med tilgang til bloggene mine og nå endelig har det ordnet seg. Det er ikke lite som har skjedd det siste snart året, så nå kommer det mye info og mange bilder på én gang....

For tiden har jeg oppdrag for Retail House og trives godt med det. Tilbakemeldingene er kun positive og jeg koser meg når jeg reiser rundt i vårt flotte land på vei til én ny butikk. Så langt har jeg laget 23 vindusutstillinger og kampanjevegger på ni dager og flere butikker venter på besøk i forbindelse med nye kampanjer.

Småprosjekter på gang hjemme som jeg kommer til å dele om kort tid.
Nettopp fått ordnet ny Pinterest konto, CVèn er oppdatert og annen info om jobb skal inn, så nå blir det fart på sakene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar