torsdag 8. mai 2014

Lenge siden jul, men koselig å mimre

Julen 2013 ble noe reprise fra 2012, med litt nytt som alltid. Elsker å pynte til denne høytiden. 

Julekalenderen til jentene. Laget plate i fjor av MDF. Borret hull til å henge pakker i tråd og malt platen hvit. Planen var egentlig at de små lysene skulle stikkes ned i de ekstra hullene, men jeg må få laget de større. Platen har jeg hengst opp i kjede og kroker fra Jernia.

Lapper og papir fra Panduro, Bånd fra Tanum og porselens nummere fra Home & Cottage

Min vakre julestjerne i kobberfarge
Glasskuler fra Wien

Englevinger fra Wien. Disse kjøpte jeg for mange år siden og ser at de har kommet til Norge også.

Nytt til julen 2013. Tre kongler og tre kuler fra Lene Bjerre

Med puser i hus var det kjekt å samle pakkene i en kurv så de ikke bet på båndet
Har i flere år lett etter stor nok kurv til juletreet. Endelig fant jeg på Home & Cottage. Da ble det både til juletreet og pakkene

En av mine favoritter på juletreet. Et mini juletre i glass fra Wien. Hadde to, men dessverre ble det ene revet av og knust

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar