torsdag 8. mai 2014

Tid for kjærlighet på Linderud senter

I februar var det morsdag og Valentin med kun få dagers mellomrom. Jeg synes det er gøy å lage maxi modeller av ting i tillegg til å tenke litt annerledes. Jeg foreslo derfor at vi skulle fylle senteret med kjærlighet og ikke da i form av hjerter som alle tenker på automatisk. Store kjærligheter på pinne var dekor og varianten man kan spise ble delt ut til kundene. Mye jobb, men veldig fornøyd med resultatet.

Fant noen gamle julekuler på lageret som jeg tenkte kunne benyttes. Kjøpte elektrikerrør på Elektroimportøren og spraymaling på Biltema siden stengene måtte bli hvite. Stoffet fant jeg på Stoff og Stil og var av en glattere type som la seg fint rundt. Til slutt ble alle dekket med cellofan for å få plasten på kjærlighet looken. Heldigvis kom Wenche som har hjulpet til litt på Linderud for å hjelpe meg. Både med tanke på tid, men også fordi dette hadde blitt en hakket vassere utfordring alene. 



Venninner på plan 3



Kjærstepar på plan 2 
Mor og barn på plan 1
Masse kjærligheter i rasteret mellom rulletrappene. Digger stort!

1 kommentar:

  1. Cretaceous Stone and Why - Shop for Tinted - iTanium
    Tinted, an alloy of aluminum oxide in a stainless steel frame made 2020 escape titanium from copper aftershokz trekz titanium oxide (CETO) and titanium dewalt titanium drill bit set oxide. This where can i buy titanium trim is an alloy black titanium fallout 76 of

    SvarSlett